Harapanku~


Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pd ssorang
yg melabuhkan cintanya
padaMU, agar b'tambah
kekuatan untuk menyintaiMU

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati
ssorang yg hatinya tertaut
padaMU agar tidak t'jatuh aku
dlm jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana jika aku jatuh
hati, jagalah hatiku
padanya agar tidak
b'paling drpd
hatiMU...

Ya Rabul Izzati jika aku
rindu, rindukanlah aku
pd ssorang yg
merindui syahid di
jalanMU..

Ya Allah jika aku menikmati
cinta kekasihMU, jgnlah
kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya
b'munajat di sepertiga mlm
terakhirMU..

Ya Allah jika aku jatuh hati
pd kekasihMU,jgn biarkn
aku tertatih dan terjatuh dlm
perjalanan pnjang menyeru
mnusia kepadaMU...

Ya Allah, jika kau halalkn aku
merindui kekasihMU,jgn biarkn
aku melampaui batas shingga
melupakan aku pd cinta hakiki dan
rindu abadi hanya kepadaMU
Amin....


Doaku....moga sama2 berjaya didunia n akhirat
berjaya dlm mengharungi sgala dugaan n cabaran..
yg sememangnya menguji kkuatan iman...
kerana tpak iman itu yg menemukan cinta yg slama ini tlh hilang..

Semoga cinta yg dicari tlh ditemui..
Semoga Allah meletakn kita dibwh payung rahmat kasihNya..
InsyaAllah....

0 comments:

Post a Comment